Critical Language and Literary Studies

آ

  • آدرنو فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • آموزش اولیه پاولو هامل اسطوره شکنی ایماژ قهرمان جنگ به مثابه مرد محوری سلطه گر خوانش نمایشنامه آموزش اولیه پاولو هامل نوشته دیوید ریب [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 248-273]

ا

  • ادبیات ایرلند فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • اسطوره شکنی مرد محوری سلطه گر اسطوره شکنی ایماژ قهرمان جنگ به مثابه مرد محوری سلطه گر خوانش نمایشنامه آموزش اولیه پاولو هامل نوشته دیوید ریب [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 248-273]

  • الوهیت پادشاهان واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

  • انواع فضا ومکان سفر در آثار پاتریک مودیانو از دیدگاه مضمونی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 171-193]

ب

پ

  • پاد آرمانشهر جستاری بر پست اومانیسم بوم گرا [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 131-148]

  • پسا استعماری فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • پسا انسان گرایی (پست اومانیسم) جستاری بر پست اومانیسم بوم گرا [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 131-148]

ت

  • تداعی خاطرات سفر در آثار پاتریک مودیانو از دیدگاه مضمونی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 171-193]

ج

  • جیمز جویس فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

خ

  • خشونت واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

د

  • دیالکتیک منفی فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • دانشجویان بررسی راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند: نقش جنسیت، بومی - غیربومی و محل سکونت [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]

  • دیوید ریب اسطوره شکنی ایماژ قهرمان جنگ به مثابه مرد محوری سلطه گر خوانش نمایشنامه آموزش اولیه پاولو هامل نوشته دیوید ریب [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 248-273]

س

  • سازوبرگ های ایدئولوژیک حکومتی اسطوره شکنی ایماژ قهرمان جنگ به مثابه مرد محوری سلطه گر خوانش نمایشنامه آموزش اولیه پاولو هامل نوشته دیوید ریب [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 248-273]

  • سفر سفر در آثار پاتریک مودیانو از دیدگاه مضمونی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 171-193]

  • سم شپارد-واسازی بستن یا نبستن، مسأله این است: بستارگریزی واسازانه ی سم شپارد در نمایش دروغ ذهن [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 73-91]

ط

  • طبیعت جستاری بر پست اومانیسم بوم گرا [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 131-148]

ع

  • عصر الیزابت واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

ف

ک

  • کلیدواژه‌ها: راهبردهای یادگیری بررسی راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند: نقش جنسیت، بومی - غیربومی و محل سکونت [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]

  • کلیدواژه ها: نقدبومگرا جستاری بر پست اومانیسم بوم گرا [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 131-148]

م

  • مارگارت اتوود جستاری بر پست اومانیسم بوم گرا [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 131-148]

  • میشل فوکو فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • مودیانو سفر در آثار پاتریک مودیانو از دیدگاه مضمونی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 171-193]

ن

  • نافرمانی واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

  • نظریه پردازی فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]

  • نگرش به یادگیری زبان انگلیسی بررسی راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند: نقش جنسیت، بومی - غیربومی و محل سکونت [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]

  • نمایشی بودن قدرت واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

  • نمایشنامه ی تاریخی واسازی تاریخ و نمایش قدرت در نمایشنامه ی هنری چهارم [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 149-169]

ه

  • هویت مدرن ایرلندی فراسوی تفکر پسااستعماری: هویت فراملی و تقابل ملی گرایی در ادبیات مدرن ایرلندی [دوره 11، شماره 15، 1394، صفحه 195-218]